Nu-ti face griji, echipa noastra este aici pentru a te ajuta!
Atentie
Inainte de a completa un formular de sesizare, va recomandam sa verificati pagina cu Intrebari Frecvente pentru a vedea daca puteti gasi un raspuns rapid la problema dvs. De obicei, multe dintre dificultatile semnalate pot fi solutionate rapid consultând această pagina.
ATENTIE! Multe dintre dificultatile intampinate de clienti sunt rezultatul necitirii emailului primit. Va rugam sa acordati atentie citirii atente a emailului inainte de a trimite o sesizare!
In cazul in care intampinati erori la descarcarea sau activarea licentei, va rugam sa ne trimiteti o captura de ecran cu eroarea intalnita.
Pentru furnizarea de asistenta: Asistenta pentru activarea licentei sau pentru rezolvarea problemelor tehnice legate de licenta achizitionata este disponibila strict în perioada de garantie oferita pentru produsul respectiv. Asistenta este acordata exclusiv pentru prima activare cu succes a licentei dvs.
Timp de raspuns: Timpul mediu de raspuns la sesizarile transmise este de 30 de minute, in intervalul Luni – Vineri, intre orele 10:00 si 18:00.
Metoda de primire a răspunsului: Veti primi un raspuns pe email in cel mai scurt timp posibil in urma sesizarii dvs. sau veti fi contactat telefonic, iar ulterior, daca este necesar, va vom contacta telefonic.
Asistenta de la distanta (remote): Asistenta de la distanta (remote) se realizeaza cu ajutorul programelor AnyDesk sau TeamViewer cu acordul clientului. In caz contrar, acesta poate fi indrumat prin intermediul WhatsApp sau al emailului in rezolvarea dificultatilor întampinate.